lauantai 13. heinäkuuta 2013

Jeejee!!

Ps. Miksi kaksi tekstiä on kypäräpostauksen alla? Lukekaas nekin :)

Moikka!
Koska blogi sisältää aikapaljon mun estekammoa ja luottamuspulaa, oli tää pakko jakaa teidän kanssa!

Olin tänään töiden jälkeen nii väsyny, että päikkäreiden jälkeen ajattelin hömpötellä ilman satulaa pellolla... ja se kannatti!

Lara kulki älyttömän rennosti, rentoo ravia eteen alas. Laukassa yllätti positiivisesti! Ihanan rennonletkeetä laukkaa, ettei ikinä. Mun oli helppo istua ja vain myötäsin kun Lara meni eteen alas. Menispä kentälläkin näin hienosti!

Lara oli niin kiva, että innostuin vähän liikaa.. seuraavassa hetkessä laukkasin pitkin laidunta niin lujaa kuin hevosesta lähti :D ja ilman satulaa! Laralla oli kivaa ja anto kuitenki heti kiinni kun hidastin. En oo ikinä laukannu noin lujaa ilman satulaa!

Loppuravitkin meni temppuiluksi. Ravailin pitkin peltoa ilman käsi ja Lara vaan lompsutteli eteenpäin :) luotan aika paljon tähän hevoseen näinkin lyhyessä ajassa. Heitin facebookissa idean korkeushypystä ilman satulaa ja taisin ihan oikeasti innostua ajatuksesta :D katsotaan nyt..

Alla kuvia päivästä!
<3 team Extreme Larssonit

1 kommentti:

  1. Hahaha mä en uskalla hypätä ilman satulaa :D uffella niin jäätävän pyöree hyppy ja jos jään vähänkin suuhun kiinni niin maassa ollaan. Tessalla...noh...tartteeko mun kertoa enempää :D ellei se ole kans tollasella löntystely tuulella!

    P.s. huomaatko! Olen aktiivinen lukija (kaikki kommentit yhdessä päivässä ) :D

    VastaaPoista